بسته بندی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بسته بندی
نوشته شده در چهار شنبه 5 خرداد 1400
بازدید : 158
نویسنده : برگه سبز

دسته بندی بسته بندی ها بر اساس چندین لایه

بعضاً دسته بندی بسته ها براساس لایه یا عملکرد راحت است : اولیه ، ثانویه و غیره

  • بسته بندی اولیه موادی است که ابتدا محصول را در بر می گیرد و آن را نگه می دارد. این معمولاً کوچکترین واحد توزیع یا استفاده است و بسته ای است که مستقیماً با محتویات در تماس است.
  • بسته بندی ثانویه خارج از بسته بندی اولیه است و ممکن است برای جلوگیری از سرقت یا گروه بندی بسته های اصلی با هم استفاده شود.
  • بسته بندی حمل و نقل برای حمل و نقل فله ، ذخیره سازی انبار و حمل و نقل استفاده می شود. رایج ترین شکل ، بار واحد پالت شده است که محکم درون ظروف قرار می گیرد.
حمل و نقل بسته بندی توسط توانگران

حمل و نقل بسته بندی

این دسته بندی های گسترده می توانند تا حدی دلخواه باشند. به عنوان مثال ، بسته به نوع استفاده ، بسته بندی کوچک می تواند بسته بندی اولیه باشد که مستقیماً بر روی محصول اعمال می شود ، بسته بندی ثانویه هنگام استفاده برای ترکیب بسته های کوچکتر یا بسته بندی سوم که برای تسهیل برخی از انواع توزیع ، مانند چسباندن تعدادی کارتن روی پالت

بسته بندی همچنین می تواند بر اساس فرم بسته بندی دسته بندی داشته باشد. به عنوان مثال ، بسته بندی ترموفرم و بسته بندی انعطاف پذیر ، زمینه های استفاده گسترده را توصیف می کنند.

هارد باکس یا جعبه سخت

جعبه هارد نوع دیگری از محصولاتی می باشد که در صنایع بسته بندی و جعبه سازی طراحی و تولید می شود. هارد باکس ها از شیک ترین و مقاوم ترین نوع بسته بندی ها قلمداد می شود که با طراحی بسته بندی مناسب دارای جلوه زیبا و منحصر به فردی است.

این نوع بسته بندی در صنایع تجاری و غذایی محبوبیت فراوانی دارند. موسسه چاپ و بسته بندی توانگران با استفاده از بروزترین تکنولوژی و ماشین آلات پیشرفته جهت چاپ هارد باکس ها با مغزی چوبی و مقوایی و در تیرازهای گوناگون در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

هارد باکس یا جعبه سخت

طراحی ، ساخت و تولید هارد باکس یا جعبه سخت

موارد استفاده از هارد باکس

از جعبه های هارد باکس یا جعبه سخت مقوایی در انواع بسته بندی ها و محصولات صادراتی و انواع جعبه های فانتزی و بسته بندی لوکس می توان استفاده کرد. و حتی می توانید روی این نوع جعبه ها از کاغذ سفید و روکش اختصاصی ، روکش کرافت نیز استفاده کنید و یا اینکه می توانید از هیچ روکشی استفاده ننمایید.

روکش ها به صورت جدا گانه تهیه می شوند. و شما می توانید انواع طرح ها را با سلیقه خود و به صورت اختصاصی چاپ کنید.



:: موضوعات مرتبط: بسته بندی , بسته بندی کالا , بسته بندی لاکچری , بسته بندی جعبه , هارد باکس , ,
:: برچسب‌ها: بسته بندی , بسته بندی لاکچری , بسته بندی کالا , بسته بندی لوکس , بسته بندی محصولات ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: